Środki finansowe przyznane w ramach Kampanii 1% dla ZHR należy zaksięgować w książce finansowej jednostki (na podstawie kwitu KW bądź potwierdzenia przelewu).
Przyznane pieniądze należy wydać do końca roku następnego, czyli środki otrzymane w tym roku (ale zebrane w ramach Kampanii w 2008 roku) należy wydać i rozliczyć do końca roku 2009.
Rozliczenie należy oddać wraz ze sprawozdaniem finansowym na początku roku następnego. Na rozliczenie składają się:
- Kserokopie faktur, opłaconych ze środków 1% (faktury na odwrocie muszą być opatrzone klauzulą „Kwota w wysokości ………. zł płatna ze środków 1%”) ;
- Wypełniony arkusz rozliczenia środków z 1%, który zawiera informacje o:
- uzyskanej kwocie,
- kwocie wydanej do końca obecnego roku kalendarzowego,
- kwocie przeniesionej na następny rok rozliczeniowy (w tym roku opcja ta jest niemożliwa),
- krótkie sprawozdanie merytoryczne, na co środki zostały przeznaczone.
Pliki do pobrania: