Lokal

Rezerwacja pomieszczeń i zasady korzystania 
z pomieszczeń

Zasady utrzymania porządku w lokalu Okręgu

Lokal Okręgu Łódzkiego ZHR jest utrzymywany w należytej czystości i porządku dzięki pracy harcerek i harcerzy Okręgu.

Co należy wykonać we wszystkich pomieszczeniach:
(kuchnia + łazienka+ przedpokój + pokój Okręgu + pokoje obu Chorągwi) 

  • wyrzucić śmieci (wymiana worków),
  • zebrać i zmyć wszystkie naczynia (niestety nawet te pozostawione przez innych),
  • wymyć blaty,
  • zebrać i schować do szafek wszystkie naczynia z suszarki,
  • opróżnić lodówkę z otwartej żywności i przeterminowanej,
  • umyć lodówkę,
  • umyć mikrofalówkę,
  • zabrać ręczniki do prania i przywieźć czyste,
  • toaleta – zebrać wszystkie rzeczy, które są porozrzucane (niepotrzebne wyrzucić, resztę ułożyć w szafie),
  • umyć wc, umywalkę + lustro, natrysk,
  • uzupełnić papier toaletowy,
  • odkurzyć/zamieść wszystkie pomieszczenia,
  • zmyć podłogi we wszystkich pomieszczeniach,
  • mycie okien w pokoju chorągwi harcerek i Okręgu – ekipa odpowiedzialna z dn. 22 kwietnia (92 ŁDH-ek),
  • mycie okien w pokoju chorągwi harcerzy, kuchni i łazience – ekipa odpowiedzialna z dn. 8 maja (5 ŁDH-ek oraz 29 ŁDH-ek).

Środki czystości znajdują się w szafkach w kuchni i łazience. W razie braków/zużycia środków czystości należy zgłosić ten fakt osobie odpowiedzialnej za sprzątanie.

W przypadku zmiany terminu sprzątania przez jednostkę z przyczyn niezależnych, sprzątanie musi odbyć się w najbliższy możliwy termin. O tym fakcie należy powiadomić osobę odpowiedzialną za sprzątania.