Rezerwacja pomieszczeń i zasady korzystania
z pomieszczeń
Zasady utrzymania porządku w lokalu Okręgu
Lokal Okręgu Łódzkiego ZHR jest utrzymywany w należytej czystości i porządku dzięki pracy harcerek i harcerzy Okręgu.
Co należy wykonać we wszystkich pomieszczeniach:
(kuchnia + łazienka+ przedpokój + pokój Okręgu + pokoje obu Chorągwi)
- wyrzucić śmieci (wymiana worków),
- zebrać i zmyć wszystkie naczynia (niestety nawet te pozostawione przez innych),
- wymyć blaty,
- zebrać i schować do szafek wszystkie naczynia z suszarki,
- opróżnić lodówkę z otwartej żywności i przeterminowanej,
- umyć lodówkę,
- umyć mikrofalówkę,
- zabrać ręczniki do prania i przywieźć czyste,
- toaleta – zebrać wszystkie rzeczy, które są porozrzucane (niepotrzebne wyrzucić, resztę ułożyć w szafie),
- umyć wc, umywalkę + lustro, natrysk,
- uzupełnić papier toaletowy,
- odkurzyć/zamieść wszystkie pomieszczenia,
- zmyć podłogi we wszystkich pomieszczeniach,
- mycie okien w pokoju chorągwi harcerek i Okręgu – ekipa odpowiedzialna z dn. 22 kwietnia (92 ŁDH-ek),
- mycie okien w pokoju chorągwi harcerzy, kuchni i łazience – ekipa odpowiedzialna z dn. 8 maja (5 ŁDH-ek oraz 29 ŁDH-ek).
Środki czystości znajdują się w szafkach w kuchni i łazience. W razie braków/zużycia środków czystości należy zgłosić ten fakt osobie odpowiedzialnej za sprzątanie.
W przypadku zmiany terminu sprzątania przez jednostkę z przyczyn niezależnych, sprzątanie musi odbyć się w najbliższy możliwy termin. O tym fakcie należy powiadomić osobę odpowiedzialną za sprzątania.